Konwent Tatuażu w La Rochelle / Convention de tatouage a La Rochelle

Mój pierwszy konwent tatuażu! Zawsze chciałam zobaczyć jak takie wydarzenie wygląda, ale nie miałam nigdy okazji, dlatego bardzo się ucieszyłam widząc, że będzie w La Rochelle. Wybrałam się w piątek wieczorem, bo też wtedy było oficjalne otwarcie. Tatuaże, wszędzie tatuaże! Nie tylko :) fantastycznie bawiłam się na konkursie gry na niewidzialnej gitarze (jako widz nie jako uczestnik - nie jestem tak odważna) i całkiem nieźle na koncercie. W sobotę wróciłam, żeby poświęcić więcej czasu na obejście tatuatorów, zobaczyć wzory i takie tam. Skończyłam na mini koncercie akustycznym.

/

Ma premiere convention de tatouage! Je voulais toujours voir a quoi ca ressemble, mais j'avais pas possibilite, et c'est pour ca j'etais contente d'apprendre que il y aura une a La Rochelle. Je y suis allee le vendredi soir pour la ouverture officiele. Tatouages, partout tatouages! Mais pas que ca :) je me suis bien amuse pendant le concurs d'Air Guitar (tank que spectatrice pas tank que participante - j'ai pas courage pour ce gerns de choses) et pas mal pendant le concert. Le samedi j'ai retourne pour pendre mon temps pour bien faire le tour, voir les modeles de tatouages etc. J'ai fini avec un mini-concert acoustic.  



























Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.