Europejskie dni dziedzictwa narodowego / Journees europeenes du patrimoine - La Rochelle

Raz w roku odbywają się we Francji Europejskie dni dziedzictwa narodowego podczas których można często za darmo odwiedzić różne miejsca na co dzień nie dostępne dla publiczności. Ja postawiłam przede wszystkim na muzea, zrobiłam rundkę po trzech, zobaczyłam też część meczetu i kaplicę świętego Maurice. Po drodze przeszłam przez wyprzedaż garażową, a dzień skończyłam lodami o smaku melon - pineau z truskawkami.

/

Une fois par an en France il y a Journees europeenes du patrimoine ou on peut souvent gratuit visiter les differents endroits qui sont fermes tout les jours pour le public. J'ai choisi trois musee, j'ai vu une partie de mosque et la chapele de st.Maurice. Sur mon chemain j'ai trouve un vide-grenier et la journee est fini avec une glace melon-pineau- fraises. 




















Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.