Wiosna

Nareszcie po długich, deszczowych i szarych dniach mamy słońce, które ochoczo zaprasza do wyjścia z mieszkania. Idealna pogoda na spacer czy jogging. Nie dla tych co przenoszą pracę do domu. Festiwal "Les étudiants à l'affiche" zbliża się wielkimi krokami, a wystawa zdjęć sama się nie zrobi.
Jaka wystawa ?
Jako, że interesuję się fotografią zgłosiłam się do koordynacji wystawy na temat zaangażowania solidarnego naszych wolontariuszy. Pomysł był taki, żeby nasze binomy - student i dziecko, któremu pomaga  zrobili sobie zdjęcie i dodali zdanie na temat tego doświadczenia. Jestem jakoś w połowie pracy, a wystawa już 29 marca. Co jeszcze o 29 marca ? Będzie to wieczór z muzyką, sztuką uliczną i teatrem. Wystawę zaś instaluję w S Z K L A R N I ! Ramki robię z kartonów, recykling, a co! ;)
Dodatkowo chcę wystawić moje mini malunki nieba, bo częścią wieczoru będzie obserwacja nieba od 22h. Tyle piękna w jeden wieczór. Nie mogę się doczekać!
Tutaj plakat jaki przygotowałam dla mieszkańców mojej rezydencji, by ich zachęcić do przyjścia :)


Także do i podczas festiwalu, słowem 3 przyszłe tygodnie wypełnione pracą. Później nieco oddechu, ale równocześnie praca nad innymi projektami. I Wielkanoc uda mi się spędzić w domu, bo ostatnie 2 lata przegapiłam polski żurek. 

I do zdjęć muszę wrócić. Zamrożona inspiracja w zimę, mam nadzieję, że szybko się obudzi na wiosnę. 

Ostatnio natknęłam się na 4 pytania na które warto sobie odpowiedzieć, niestety nie napisałam autora. 
1. Czego chcesz ?
2. Skąd będziesz wiedział, że to już masz ?
3. Co Cię przed tym powstrzymuje ?
4. Czego potrzebujesz, żeby to dostać ?

Pora się zabrać z konstruowanie kolejnych miesięcy, za tydzień spotkanie w sprawie VSI i zobaczymy do czego doprowadzi mnie niewinna myśl o budowaniu lepszego świata.







Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.