Jak to ?

- Chce Ci się wyjeżdżać ?
- Jak tu jestem to jest mi dobrze, jak tam jestem to robię wszystko, żeby nie myśleć, że tu mi jest tak dobrze.
.

Zawsze przy podróży w jedną lub drugą stronę potrzebuję trochę na adaptację. Na początku mojego wyjazdu to życie w nowym kraju było czymś na miarę marzenia, teraz jak przyjeżdżam do Polski mam często wrażenie, że śnię. Ciekawe i dziwne.

.

Czym jest miłość ? 


Udało się zobaczyć śnieg w tą zimę. | Lama nowym członkiem "rodziny" | robienie dobra | 

. 

Prezentacja w lokalnym gimnazjum i opowiadanie o wolontariacie poszło naprawdę dobrze ! Jestem z siebie dumna. Więcej do poczytania tutaj 

.

Coraz lepiej mi się żyje, tak jakby coś w pewnym momencie się odblokowało. 

.

Jakie piękne jest już samo  i s t n i e n i e








Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.