Team no hate - L'Amour contre la haine

W ostatnich tygodniach skończyłam wszystkie projekty w których brałam udział, czyli Declic - maraton fotograficzny oraz piosenka, którą stworzyliśmy z Team no hate ujrzała światło dzienne. Znalazłam też chwilę na wakacje w Polsce. To wszystko oznacza, że mój wolontariat dobiega końca.
Piosenka - o tym parę słów dzisiaj. Wczoraj tj. w czwartek 16 czerwca odbyła się w lokalu IMAJ' oficjalna inauguracja projektu oraz udostępnienie klipu w internecie.
Czemu w ogóle zdecydowałam się wziąć udział w projekcie kiedy nie umiem śpiewać? Bo wolontariat jest dla mnie czasem maksymalnej aktywności i próbowania nowych rzeczy. I tematyka - walka z nienawiścią, którą ludzie spotykają na co dzień, w internecie, w miejscu pracy, w sklepie czy na ulicy. Nienawiść do wyznawanej religii, pochodzenia do wyznawanych poglądów, koloru skóry, wyglądu, niepełnosprawności... Jest okazja, żeby nagłośnić sprawę i uwrażliwić większą publiczność. Wchodzę w to.
Próby po pracy, nagrania, video. To wszystko z całym zaangażowaniem. Miałam też możliwość wyrazić się poprzez rysunek. Jak Corynn poprosiła mnie o narysowanie okładki do płyty - bez zastanowienia wzięłam się do rysowania, natychmiast. Przygotowałam dwa rysunki promujące naszą grupę- Team no hate. Później zaprojektowałam okładkę łącząc wszystkie potrzebne elementy elementy. Wyjechałam na wakacje a po powrocie mój rysunek był na plakacie promującym wydarzenie. :)
Zapraszam was do obejrzenia klipu tutaj (tekst w języku angielskim po wybraniu na yt):






Corynn- szefowa projektu! 








Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.