28 mm

Już dawno nie było tutaj autoportretów. Dziś nadarzyła się okazja przetestowania bardzo fajnego obiektywu stałoogniskowego 28mm f/1.8 USM, więc jestem i ja. Zmęczona, ale mimo wszystko próbująca wydusić z siebie uśmiech. 
Tygodnie mijają jak szalone. Praca, która wypełnia każdy dzień praktycznie od rana do wieczora zaczyna przyjmować konkretny kształt oraz oczekiwania. Tyle się dzieje! Nie koniecznie panuję na tym co jest na zewnątrz - głównie związane z pracą, ale też moje żywienie i aktywność fizyczna, a lepiej nie mówić o tym co się dzieje wewnątrz mnie. Pora przestać się oszukiwać i przyjąć stwierdzenie, że się stresuję i że czuję się zaniepokojona. Przez długi czas rzucałam na to płachtę pozorów, że mnie nic nie rusza, a teraz zaczyna mi się ona palić w rękach. 
Wszystko co się wokół mnie dzieje wydaje mi się takie złożone i czasem nawet po za moim zasięgiem. Dla podbudowania siebie w ten weekend robię tylko to na co mam ochotę i co pozwoli mi się odstresować. 

/

Il y a longtemps que il n'y avait pas les autoportraits ici. Aujourd'hui j'avais l'occasion de tester un chouette objectif de 28mm f/1.8 USM donc je y suis. Fatiguee, mais malgre tout j'essaie de mettre une sourir.
Les semaines passent comme les fous. Travail - il remplit chaque jour de matin au soir, commence avoir une forme concrete et aussi les attends. Il se passe tant les choses! Je ne gere pas forcemcement bien de tout se qu'il se passe a l'exterieur - en general le boulot, ma regime et l'activite sportive, c'est pas la peine de raconter de se qu'il se passe a l'interieur de moi. Il est le temps pour se dire la verite - je suis stresse et je m'inquiete. Pour longtemps je me suis disais que je suis tranquille qui est pas vrai. 
Tout se qu'il se passe autour de moi me semble tres complique et hors de mon reseau. Pour me sentir mieux j'annonce le weekend pour faire que les choses que j'ai envie de faire pour me detendre.










Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.